Pin It button on image hover

søndag den 2. januar 2011

Sæt din hat som du vil

Jeg har ændret mening ift. mit December Daily projekt og sad til kl. 02 den anden nat og bestilte fremkaldelse af mine billeder til albummet i str. 15,2x20,3 og 15x15. Mens jeg har arbejdet på at gøre albummet færdigt kunne jeg mærke, at ville blive ked af det, hvis mine dyrebare fotos ikke var god kvalitet. Jeg satser derfor omkostningerne på 200 kr. på at det lykkedes denne gang. Håber billederne kommer i starten af januar, så jeg snart kan vise det færdige resultat...

Det har tilgengæld givet lidt ro til at få lavet gamle projekter færdige og begynde på nogle nye. Her er et dobbelt layout fra vores tur til Beatles udstilling på Koldingshus i efteråret. Den lyserøde hat inspirerede til et 'tøset' layout, som det jo ellers er lidt sløjt med, når man har en søn!


[Papir: DCVW, Cosmo Cricket, bogstaver: Making Memories, Stempler: Studio Calico, Pynt: K&Company (Bingo kort), Making Memories (kiss me tag) og Fancy Pants (bånd)]

Håber du er kommet godt ind i det nye år.

1 kommentar:

troll13 sagde ...

Rigtig lækkert LO du har lavet og nogle skønne billeder :o)