Pin It button on image hover

tirsdag den 14. december 2010

Juletræet er hentet

Mens jeg venter på at få fremkaldt fotos til mit december album vil jeg dele et par fra denne weekend, hvor vi hente træ i skoven ved Skjoldenæsholm Sporvejsmuseum sammen med nogle venner. Vi tog en gammel sporvogn ud til en sløjfe i skoven, hvor der i de sidste rester af sneen stod afhuggede træer. Det var såå hyggeligt. Bemærk, at der står Sundby på sporvognen...vi kunne næsten være kørt hjemmefra :-)




Det blev desværre ikke til så mange fotos, da jeg troede jeg havde opladet mit batteri til kameraet om natten. Stikket sad imidlertid aldrig i kontakten. Det var de bedste photo opportunities jeg længe har set, men nu er de blot printet på min nethinde. Sønnen var glad (han slap for at blive fotograferet så meget) og fotografen var rasende (og endnu mere glad for hendes nye iphone med kamera)!

Ingen kommentarer: