Pin It button on image hover

søndag den 12. september 2010

Julebakke

Jeg har dekoreret en hvid Photo Tray med den aktuelle juleserie fra Imaginisce til Scrapper.dk. Butikken har bakker i forskellige farver og med varierende rum-størrelse. Hvis du ikke har prøvet at dekorere en sådanne bakke, så kan det klart anbefales at prøve! Jeg er allerede igang med at forberede mit næste bakke-projekt...

  

Jeg klippede først seks stykker papir, så de passede til hvert rum i bakken. Jeg ønskede at udnytte dybden i rummene, så jeg påsatte mange ting med klædepuder og limede snebakker og istapper fast på kanten af ét par rum for at forstærke 3D effekten. Tilsidst beklædte jeg bakkens kant med et rødt velourbånd for at understrege juletemaet.


I et par af rummene syede jeg papiret fast for at give lidt afveksling og jeg brugte embossing folders med iskrystaller og prikker til noget af det ensfarvede karton. Jeg klippede en masse små elementer (glaskugler, pakker, træ og cirkler) ud af papiret fra Imaginisce og brugte det som dekoration rundt omkring i rummene.

 

Jeg kom Crackle accents på de udstandsede iskrystaller for at få dem til at ligne rigtig is. En enkelt iskrystal er pyntet med de nye microbeads fra Martha Stewart. Jeg har limet microbeads fast med Glossy Accents. Det giver en helt fantastisk effekt.

 

[Papir: diverse ensfarvet karton, Imaginisce 'Cottage Christmas', french lace doillies, Dies: Spellbinders, QK (lamp post), Cuttlebug embossing folders, punch: Martha Stewart 'Alpine Snowflake' og 'Branch',  rub-on: Imaginisce, stempler: Imaginisce, Glossy Accent og Crackle Accents, Martha Stewart Microbeads, Promarkers, stemplepuder: Distress Ink]

2 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Det ser jo helt fantastisk ud. Den ville jeg gerne have til at hænge på min væg til jul.

Thanni sagde ...

Hold op hvor er den flot - og rigtig meget hyg'lig juleagtig :)