Pin It button on image hover

onsdag den 7. juli 2010

Pedaler

Jeg har lavet endnu et layout med Asbjørn på cykel. Da jeg i foråret modtog en rulle Artisan Tape/Japanese masking tape kunne jeg slet ikke forestille mig at få den brugt. Nu er jeg blevet vild med det mønstrede tape og overvejer at købe ruller hjem fra Østen!



[Papir: DCVW 'Mod retro', October Afternoon 'Thrift Shop', Studio Calico 'Anthology', mist: Tattered Angels, Bogstaver: Cosmo Cricket, pynt: Tim Holtz filmstrip, Silhouette cykel og filmstrip, Pink Paislee Artisan Tape]

Jeg nærmer mig 1.000 besøgende på bloggen siden jeg satte tæller på. Hvor er det fantastisk! Mit næste mål må være at få flere faste læsere...så, når jeg har 20 faste læsere finder jeg på en god blog candy, som du kan vinde.

Tak fordi du kiggede forbi. Og efterlad gerne en kommentar til mine indlæg :-)

Ingen kommentarer: