Pin It button on image hover

lørdag den 8. maj 2010

A day in the life

I dag har vi alle været til Ølfestival 2010. Jeg siger ikke for meget, hvis jeg røber at kvinder og børn var i undertal! Jeg skulle køre bilen hjem, så de fleste poletter blev brugt til popcorn og flæskesvær. Men vi havde det sjovt.


Jeg har også dokumenteret resten af vores dag i fotos, stærkt inspireret af Ali Edward's projekt Week in the Life. Jeg starter dog ud med kun én dag og håber det senere kan motivere til at dokumentere en hel uge i fotos og små fortællinger. Ideen er ihvertfald fantastisk, ligesom hendes andre projekter som dokumenterer vores helt almindelige hverdag. I december dokumenterer hun i December Daily hver dag op til jul og gennem ét år tager hun ét foto om dagen i Project life. Mere om vores dag senere.

Siden sidst har jeg lavet et LO med min mand og jeg. Min hårfarve matcher perfekt til muren bag os samt det brugte baggrundspapir!



Papir fra Studio Calico og 7Gypsies. Alfabet fra Cosmo Cricket, Studio Calico og Sassafras Lass. Punch fra Martha Stewart.  

Ingen kommentarer: